Fundația HOSPICE Casa Speranței anunță lansarea Campaniei #SuntSuperDonator și, totodată, succesul pe care aceasta l-a avut încă din primele 24 de ore de la demarare: Peste 60 de influenceri implicați și zeci de obiecte donate.

SuperDonatori.ro este o platformă online care conține produse donate în scop umanitar de oameni din diverse arii de activitate: de la artiști, vedete, bloggeri și până la instituții publice.

Charity-shopul poate fi accesat de oricine dorește să facă o faptă bună și să devină #SuperErou.

Cum? Simplu.

Fie prin cumpărarea unuia dintre produsele existente pe site, fie prin donarea unui obiect. Fondurile strânse vor fi redirecționate integral către Fundația HOSPICE Casa Speranței pentru a oferi #SuperZâmbete copiilor și adulților care suferă de boli incurabile. Pentru că stă în #SuperPuterea noastră să îi ajutăm pe cei care au nevoie de noi! Startul campaniei #SuntSuperDonator a fost dat miercuri, 18 octombrie, atunci când influencerii aleși să facă parte din proiect au postat pe conturile proprii de socializare un video/o fotografie cu ei și obiectul donat și au povestit o amintire legată de acesta.

În plus, fiecare dintre influenceri și-a provocat un prieten să facă același gest. Astfel, în mai puțin de 24 de ore, campania s-a dovedit a fi una de succes: Peste 60 de influenceri implicați printre care Dana Rogoz, Xonia,Daniel Osmanovici, Anca Lungu, Ela Crăciun, Diana Bart, Răzvan Bănică, Laura Mușuroaea, Bobiță Cătușanu, Iulian Tănase, dar și instituții publice precum Jandarmeria Capitalei și Inspectoratul pentru Situații de Urgență

Peste 100 de obiecte donate printre care un laptop, o chitară, cărți, un scut (de la Jandarmeria Română), diverse articole vestimentare și accesorii ș.a. Te poți implica și tu! Campania va continua și în perioada următoare. Sperăm ca tot mai mulți oameni să-și activeze #SuperPuterile și să doneze sau să cumpere un obiect pentru a ajuta la strângerea de fonduri. Menționăm că, deocamdată, proiectul a fost lansat doar în București și în zonele limitrofe, iar echipa SuperDonatori se deplasează personal la domiciliul/ la biroul celor care au produse de donat. Aflați mai multe detalii de pe pagina de Facebook sau de pe site. Partener fondator al proiectului SuperDonatori: Rompetrol. Campania a fost realizată de Agenția de Marketing 909.

Despre HOSPICE Casa Speranței HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip. Organizația are două centre cu servicii integrate, în Brașov și București, și echipe mobile în Făgăraș și Zărnești, pentru îngrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile.

HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 25 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 22.000 de copii și adulți cu boli incurabile. Despre 909 Agenția 909 creează content personalizat pentru fiecare client. Strategiile și contentul 909 ajung la clienții clienților agenției aflați în diferite medii de comunicare. Echipa 909 se asigură că fiecare consumator primește content personalizat pe platformele pe care le vizitează în mod constant, prin alegerea strategiilor de comunicare, a mesajelor, a bugetelor media sau a influencerilor potriviți. NUME PERSOANA DE CONTACT pentru presă: Raluca Bieltz / 0723545566

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.